Váš ideální zákazník!
Pokud nevíte komu prodáváte, tak nic neprodáte!
Pokud budete prodávat všem, tak nic neprodáte!
Poznejte vašeho ideálního zákazníka!
- Kdo to je?
- Kde bydlí?
- Má rodinu?
- Jaké školy vystudoval?
- Jakou řečí hovoří? Jak jazyky, tak spisovnost.
- Čím se živí?
- Jaké řeší každodenní problémy?
- Co ho budí ze spaní?
- Jaké má rád koníčky?
- ...?
Třeba jste VY svým ideálním zákazníkem!
Pokud jste řešili třeba nějaký zdravotní problém, potýkali se s problémem v osobním životě, pracovním, technickým, …
A tento problém jste vyřešili a teď jej chcete nabídnout ostatním, tak se zamyslete nad tím, jak jste se v době řešení daného problému cítili. Co jste dělali. Jak jste vnímali věci kolem sebe.
Pokud ne, najděte své zákazníky a vyzpovídejte je, prostě zvedněte telefon a zeptejte se jich jací jsou. Za odměnu jim něco nabídněte.
Protože tyto informace jsou pro VÁS to úplně nejdůležitější!
Zjistěte kdo je váš ideální zákazník a prodávejte jenom mu!
A ostatní se připojí sami.
K čemu to bude dobré?
- Vyberete správnou udičku do reklamy
- Napíšete lepší prodejní stránku s cílem na správné emoce
- Vytvoříte ideální produkt pro ideálního zákazníka
- Zaujmete nejenom ideálního zákazníka ale i skupinu, která se v nich uvidí a řeší stejný problém
- Nastavíte správnou cenu
- Vytvoříte funkční cestu zákazníka / funnel