Váš ideální zákazník!

Pokud nevíte komu prodáváte, tak nic neprodáte!

Pokud budete prodávat všem, tak nic neprodáte!

Poznejte vašeho ideálního zákazníka!

  • Kdo to je?
  • Kde bydlí?
  • Má rodinu?
  • Jaké školy vystudoval?
  • Jakou řečí hovoří? Jak jazyky, tak spisovnost.
  • Čím se živí?
  • Jaké řeší každodenní problémy?
  • Co ho budí ze spaní?
  • Jaké má rád koníčky?
  • ...?

Třeba jste VY svým ideálním zákazníkem!

Pokud jste řešili třeba nějaký zdravotní problém, potýkali se s problémem v osobním životě, pracovním, technickým, …

A tento problém jste vyřešili a teď jej chcete nabídnout ostatním, tak se zamyslete nad tím, jak jste se v době řešení daného problému cítili. Co jste dělali. Jak jste vnímali věci kolem sebe.

Pokud ne, najděte své zákazníky a vyzpovídejte je, prostě zvedněte telefon a zeptejte se jich jací jsou. Za odměnu jim něco nabídněte. 

Protože tyto informace jsou pro VÁS to úplně nejdůležitější!

Zjistěte kdo je váš ideální zákazník a prodávejte jenom mu!

A ostatní se připojí sami.

K čemu to bude dobré?

  • Vyberete správnou udičku do reklamy
  • Napíšete lepší prodejní stránku s cílem na správné emoce
  • Vytvoříte ideální produkt pro ideálního zákazníka
  • Zaujmete nejenom ideálního zákazníka ale i skupinu, která se v nich uvidí a řeší stejný problém
  • Nastavíte správnou cenu
  • Vytvoříte funkční cestu zákazníka / funnel