Vyhodnocení ziskovosti reklamy
1. Měření
Je potřeba mít správně nastavené měření.
Je jedno zda prodáváte skrze blogové články, youtube videa, FB/IG/TikTok/... příspěvky, reelsy, shorty, podcasty, ....
Je jedno jaké médium a nástroj použijete. Co, ale není jedno, je pokud neměříte zdroje, které prodávají.
Je tedy potřeba na svých, nejenom prodejních stránkách, ale i stránkách, které sbírají takzvané leady. Měřit!
Jak měřit konverze z FAPI do nástrojů jako je Meta (Facebook a Instagram), GA4, Seznam, ... Najdete v naší nápovědě přímo pro FAPI.
2. Kde získat data o prodeji?
Data o prodejích a vaše obraty získáte jednoduše skrze FAPI a statistiky.
3. Kde získat data o nákladech?
Náklady můžou být občas trochu matoucí a je potřeba je správně rozdělit.
Ukážu vám, kde a jak získat náklady za reklamu v Metě.
4. Vyhodnocení
Jedna věc je správně měřit a druhá věc je, se v těch číslech vyznat. A já vám tady ukážu, jaké čísla jsme měli a máme při prodeji knihy. A proč můžeme prodávat knížku i když se nám to vlastně vůbec nevyplácí.