Vyhodnocení ziskovosti reklamy

1. Měření

Je potřeba mít správně nastavené měření. 

Je jedno zda prodáváte skrze blogové články, youtube videa, FB/IG/TikTok/... příspěvky, reelsy, shorty, podcasty, ....

Je jedno jaké médium a nástroj použijete. Co, ale není jedno, je pokud neměříte zdroje, které prodávají.

Je tedy potřeba na svých, nejenom prodejních stránkách, ale i stránkách, které sbírají takzvané leady. Měřit!

Jak měřit konverze z FAPI do nástrojů jako je Meta (Facebook a Instagram), GA4, Seznam, ... Najdete v naší nápovědě přímo pro FAPI. 

2. Kde získat data o prodeji?

Data o prodejích a vaše obraty získáte jednoduše skrze FAPI a statistiky. 

3. Kde získat data o nákladech?

Náklady můžou být občas trochu matoucí a je potřeba je správně rozdělit. 

Ukážu vám, kde a jak získat náklady za reklamu v Metě.

4. Vyhodnocení

Jedna věc je správně měřit a druhá věc je, se v těch číslech vyznat. A já vám tady ukážu, jaké čísla jsme měli a máme při prodeji knihy. A proč můžeme prodávat knížku i když se nám to vlastně vůbec nevyplácí.